Waarom we bestaan?
De Smid Reparatie ontleent zijn bestaansrecht door dagelijks storingen m.b.t. witgoedapparatuur op een snelle en adequate wijze op te lossen en daarmee de duurzaamheid van het apparaat te verlengen (of door witgoedapparatuur in te bouwen) met eigen personeel.
Onze kernwaarden!
Als De Smid Reparatie zijn we oprecht geïnteresseerd in de klant/opdrachtgever en zijn witgoedprobleem om dit snel en structureel op te lossen met ervaren en dienstvaardig eigen personeel waarbij kernbegrippen als vertrouwen, transparantie, oplossingsgericht denken en vriendelijkheid centraal staan.
De Smid Reparatie biedt u scherpe tarieven, jarenlange ervaring en ons team van monteurs zijn echte vakspecialisten. Wij zijn een onafhankelijk reparatiebedrijf en bieden kwaliteit. Gun uw apparaat een tweede leven. U helpt er niet alleen uw portemonnee mee, maar ook het milieu.
Wij hebben een Techniek Nederland certificering als Erkend Elektrotechnisch Reparatiebedrijf (EER 2010) en biedt hoogstaande service. Ons servicegebied omvat de provincies Zuid Holland, Utrecht, Zeeland, Noord-Brabant, Limburg en een deel van Gelderland.
De Smid Reparatie ontzorgt! Het is niet voor niets dat grote fabrikanten gebruik maken van onze diensten. Voor u betekent dit dat we uw apparaat vakkundig repareren en hoogstaande service verlenen. Wij werken samen met bekende partners als Electrolux en BSH (Bosch Siemens). Maar wij repareren ook kookplaten van BORA!
Met onze vakmensen willen wij bekend staan als de beste en meest betrouwbare onafhankelijke witgoedreparatiedienst voor alle consumenten en opdrachtgevers, waarbij we in de regel binnen 2-3 werkdagen bij de klant zijn en in 80% of meer van de gevallen de storing in 1 keer oplossen. De klant en de bijhorende service staan bij ons centraal.