Klantenservice

Kunnen wij u helpen?

Komt u er niet helemaal uit? Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Daarnaast kunt u ook altijd gebruik maken van ons contactformulier of kunt een mail sturen. Uiteraard is het ook mogelijk om ons telefonisch te benaderen.

Klantenservice De Smid Reparatie
Klantenservice

Vind hier antwoorden op veelgestelde vragen

U kunt een reparatie online aanmelden via ons reparatieformulier. U kunt echter ook naar onze klantenservice bellen via 0412-693693.

De kosten voor een Reparatie zijn (15 minuten incl. voorrijkosten) € 87,34 Vervolgens betaald u slechts € 7,56 per 5 minuten. De tijdsduur gaat pas in als de monteur bij u voor de deur staat. Wij hanteren daarbij geen starttarief voor een reparatie. Wel zo eerlijk en goedkoop!

Wij komen in veel uithoeken, maar helaas niet in heel Nederland. Wij repareren in Brabant, Limburg, Gelderland, Utrecht, Zuid Holland en Zeeland. Voor BORA repareren wij wel door heel Nederland en de Belgie. Maar info daarover op onze BORA website

Wanneer u een reparatieafspraak heeft staan bij ons, krijgt u een dag van te voren een bezoekmail met een tijdsindicatie van 3 uur. 

Een afspraak annuleren kan kosteloos tot uiterlijk 24uur voorafgaand aan het bezoek. Indien u niet tijdig afzegt zijn wij genoodzaakt kosten bij u in rekening te brengen.

Onze first time fix is hoog. Echter kan het voorkomen dat er onderdelen vervangen moeten worden die de monteur niet bij heeft. Deze zullen dan besteld worden en een andere keer gemonteerd worden. 

Omdat wij Techniek Nederland erkend zijn en voor bijna alle merken geautoriseerd reparateur zijn, garanderen wij kwaliteit terwijl uw portemonnee gespaard blijft. 

Ja! Wij zijn de enige officiele service partner van BORA in Nederland en Belgie. Een reparatie kunt u aanmelden via onze BORA website

Valt uw apparaat nog binnen de garantie, dan kan u uw apparaat het beste bij de fabrikant aanmelden. 

Als blijkt dat het repareren van het apparaat niet meer rendabel is, dan zullen onze monteurs dat altijd aan u melden. Bij afkeur hoeft u alleen het afkeur-tarief te betalen. Deze bedragen € 89,- (incl. BTW)

Indien gewenst kunnen wij – wanneer een apparaat niet meer te repareren valt – u een passend voorstel doen voor een nieuw apparaat. U kunt ook bij de fabrikant informeren. 

Wanneer een reparatie naar ieders tevredenheid is uitgevoerd, krijgt u van ons een reparatie werkbon.

Heeft u een klacht over onze diensten, dan kunt u een bericht sturen naar info@desmidreparatie.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. 

Klantenservice

Onze openingstijden

Maandag 08:30 - 17:00
Dinsdag 08:30 - 17:00
Woensdag 08:30 - 17:00
Donderdag 08:30 - 17:00
Vrijag 08:30 - 17:00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

De klantenservice is tussen 12:30 en 13:00 niet bereikbaar. 

De Smid Reparatie

Kunnen wij u helpen?!